Podobne treści

2 komentarze

  1. Bardzo interesujący artykuł i ciekaw spostrzeżenia. To prawda, że wszelkie reklamy i kampanie, im bardziej odrealnione, tym łatwiej trafiają do pamięci odbiorcy. A to, że często spłaszczają lub wyolbrzymiają pewne prawdy czy zjawiska, to niestety znak naszych czasów. Jeżeli chodzi o reklamy w Internecie, to całe szczęście jest jeszcze marketing treści, który wymaga dostarczania czytelnikom wartościowego kontentu. My właśnie testujemy nowe narzędzie do tworzenia portali tematycznych, Portematik.pl – więcej info tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=ZF_RNZAd84E

    1. Witaj 🙂 Bardzo nam miło Ilona, że Ci się podobał artykuł. Zgadzamy się co do wartościowych treści. Stają się one o wiele lepszym sposobem dotarcia do klienta niż nachalne komunikaty 🙂 Pozdrawiamy!

Możliwość komentowania została wyłączona.